maandag 22 november 2010

Auw!

Vanavond nog eens goed doorgedaan en wat dingen die al een tijdje lagen te wachten afgewerkt (gaatjes prikken, bakken, vernissen...). Wat nieuwe kleurkes in het 'streepkesthema' (en een nieuwe variatie met kartelkes) en nog wat simpele bollekes in kleurkes die ik nog niet had.







Ook nog wat nieuwe fimo-ontwerpjes geprobeerd, allé, nieuw, een beetje afgekeken van de groene bol met witte kringskes waar ik ook de overschot van opgebruikt heb.






En natuurlijk wat ringen een oorknopjes gemaakt met de nieuwe stofjes. De rode met witte bol zijn mijn favorietjes van vandaag... :-)




En dan iets nieuws... knoopjes! Waarom ni, hè? Als we onszelf binnenkort aan naaien gaan wagen (dit weekend voor 't eerst gestikt! :-)) komt dat nog wel van pas.




Ah ja, en ook nog met mijn fimo-mes een schone snee in mijn linkerwijsvinger gemaakt! Auw! Gelukkig niet werkonbekwaam, Kunstkaai nadert met rasse schreden!
 ;-)

Allé, slaapwel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten